söndag 6 maj 2012

Då drar vi igång!

Hej och välkommen!
Nu startar jag en scrapp-blogg!
Denna blogg handlar enbart om mina scrappade alster. Det är allt från kort, LO och altrade saker till album och mer avancerade saker.

Tänkte börja med att ge mig själv en utmaning.
Scrappa 100 saker innan något nytt inhandlas!

Regler för detta:

1. Jag får endast använda det som finns här hemma.
2. Jag får möjligheten att inhandla klister, tejp och ex glue-dot´s. Men det är enbart klister saker som får handlas då detta förbrukas en heldel vid scrapp.

3. Jag får mottaga gratis saker. Ex min mamma brukar bidra med lite smått o gott i bland. (TACK MAMMA!!!) Detta får användas. Jag får helt enkelt inte betala för NÅGOT material själv. Inte heller min sambo.

4. jag MÅSTE bevisa vad jag gjort genom att lägga upp bild på detta i bloggen.

5. Jag får inte slafsa i hop nåt som inte kommer till nytta. Ex, bara kladdai hop nåt som sedan hamnar i papperskorgen. FÖRBJUDET!

6. Jag får göra saker som sedan ska säljas eller om nån har beställt något. Då får jag in pengar som sparas till köpedagen.

7. Jag har en dead line! MÅSTE VARA KLAR INNAN 1a OKTOBER. Då är det årets stora träff i Karlstad. DÅ ska jag shoppa!

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar