torsdag 20 april 2017

KAFFE

HEJ!
Hoppas att påsken har varit bra!
När jag är hos min bästa vän och fikar, så bjuder hon på kaffe i denna fina kopp. Jag älskar hennes koppar. Jag älskar även när man blir bjuden på fika hos sin bästa vän.


Så här gjorde jag denna LO.

Jag skrapade kanterna på ett grönt cardstock. Sedan la jag en stencil och drog
texture paste över så det blir lite struktur.
Jag använde matchande spillbitar av diverse mönstrade papper. Dessa la jag lite omlott så man får se de fina mönstren.
Jag hade en hel del utskurna motiv i min skattgömma som jag placerade ut på passande ställen.
Sen stansade jag ut en spets-cirkel. (typ tårtpapper)
Hittade lite papperssugrör från senaste kalaset, dom fick pryda min LO.
Pyntade med lite bling och trädekorationer.


Hoppas ni finner inspiration i mitt alster.
Ha en underbar dag!
//Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar