torsdag 20 januari 2022

LO HUSET

 Hej!


Det är inte ofta jag gör en LO. Men när jag gör en så brukar jag känna mig ganska glad efteråt.
Har ett stort album som jag vill fylla upp. Så det är bara att köra igång.

Till just denna LO använde jag lite färger som jag målade ut lite slarvigt med en ganska kass pensel. Den var lite torr i stråna, men funkade fint till just detta.
Jag tog många spillpapper som jag har samlat på mig under åren. Dessa fick bli min bakgrund.
Jag använde också en stencil som jag gnuggade grå distressfärg över för att få fram mönstret.
Använde de små bilderna från Primas lilla förpackning och en hel del olika washitejp.










Här nedan följer en lista på de produkter jag använt.
Klicka på ordet för att komma direkt till varan/kategorin.

Färg - Finn endast i fysiska butiken
Primas bilder - tyvärr slut i skrivandets stund

Hoppas ni finner inspiration i denna LO.

Ha en underbar dag!
//Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar