söndag 24 november 2013

Glädje skutt!

Måste bara få göra ett glädje skutt!

Skutt             skutt!

Jag är sedan några dagar tillbaka medlem i Scarapbrukets inspirations team! Woop woop!

Så från o med nu kommer mina inlägg att till viss del innehålla länkar och annat som är relaterat till scrapbrukets hemsida.
Nu ska jag bara lite ut hur man får dit deras logga på sidan på bloggen. Hmm...

Önska mig lycka till!

Lyckades få till en bild i alla fall. :)

Här är länken till deras blogg:

http://www.scrapbruket.blogspot.se/

2 kommentarer:

  1. Hej! Du undrade med mig hur man kan prenumerera på tidningen Ett Trykk. Antingen kan du gå in på Ett Trykk och göra beställning på prenumeration där, eller så har Pysseltagen en form av prenumeration där man meddelar att man vill prenumerera och så meddelar de varje gång tidningen kommer ut. Den finns också att köpa i Pressbyrån.
    Grattis till ditt uppdrag hos Scrapbruket!
    Hälsningar Charlotte

    SvaraRadera