lördag 30 november 2013

GRATTISKORT TILL MIN SONS KLASSKAMRAT


Som vanligt så gillar jag enkelheten när jag scrappar. Visst kan jag "vräka" på med grejer också. Men jag tycker ändå att Less is more!


Detta kortet är till min sons klasskamrat som hade kalas i dag.

Grunden är ett papper i turkos. 5" x 10" och bigat i mitten på 5"


Drog två remsor med washitejp.
 

Stämpeln är från TGF och är en återkommande favorit när det gäller grattis kort. Jag tycker att den passar till de flesta som fyller år. älskar den lilla tårtan på huvudet. Den är lätt att färglägga också. Och det har jag gjort med akvarell pennor. Jag stämplade den på ett 4cc papper som jag sedan stansade ut med en spellbinder.

"Grattis" stämpeln är från Inkido. Också en återkommande favorit. Även den stämplad på ett 4cc papper som jag färgade in kanterna på.


I det stora hela så är jag väldigt nöjd. Flickan som fyllde år blev jätte glad. det var ju ändå det viktigaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar