måndag 13 december 2021

Lucka 13


Hej!

Idag är det den 13 december. Lucia!

Så, idag visar jag er ett kort med ett litet barn som kastar snöboll. 

Pappret är så klart från Maja Design. Som ni kanske har märkt så är det mitt favoritpapper. 😊 

Bakgrunden är ett papper med skidor på. Det färgade jag in kanterna på med Distress (walnut stain). Stansmallen jag använder har flera olika stansar med i paketet. Dels den med snöflingskanten som jag stansade ut i vitt cardstock. 
Sen en enkel cirkel som jag stansade ut i ett annat mönsterpapper. Sen en cirkel med små hål runt. Den stansade jag ut barnet med. Barnbilden är en del av ett stort papper. 
För att bilden skulle poppa lite så satte jag fast en bord av ett annat papper i ett annat snyggt mönster. 
Här nedan följer en lista på de produkter som jag använt. 
Klicka på ordet för att komma till varan. 





Hoppas ni får en trevlig Lucia. 😊 

/Madde 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar