måndag 6 december 2021

Lucka 6





Hej!

I dag är det den 6 december. Och dagens lucköppning står jag för. 
I dag visar jag er ett ganska stilrent kort i ganska kalla toner.

Kortbasen är 6" x 6"  i vitt cardstock. 
Sedan ett mörkblått cardstock och sedan ett fint papper från Maja Design o frostiga toner. I nederkanten av pappret fanns den fina borden. Färgade kanterna med Distress (walnut stain) så att den inte försvinner i det mönstrade pappret.
Jag stansade ut de tunna rankorna I vitt och duttade med glitter så det blev som frostiga bär på grenarna. 
Bilden är I från Maja designa klippark. Många fin fina bilder. 
Just till denna la jag lite ostduk bakom för att få lite extra liv. 

Här nedan följer en lista med produkter jag använt. Klicka på ordet för att komma till varan. 


Die /stansmall



Ha en underbar dag!
//Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar